Wednesday 25 March 2009

Pen punyer pasal.....

Hari ni hari yang amat menyampah sekali. Semua pasal pen biru.
pen merah pen biru... u mare.... i lap u...(sepatutnyelah).

Hari ini ade checkup tp baru ingat pagi ni yg aku kene tulis something dlm buku perubatan tu...tp kene pakai pen biru (sbb ape nak kene pakai pen biru tu... hanye aku yg tahu). So aku carilah pen biru tu.. dari muke aku berseri-seri (perasan) sehinggalah muke aku mcm singe. Aku ni kalu nak sesuatu benda tu tak dapat..aku mula membebel je.. mulalah nak salah kan orang. Tak kisahlah orang mane pun...die lah yg kene(hanye dari ahli keluarga sendiri shj.. cth nyer suami aku & anak aku je - bad attitude.. hihihi).

So aku membebel & huby aku pun pantanglah...sbb aku membebel. Die jawab..aku jawab, Die jawab..aku jawab, Die jawab..aku jawab & Die jawab..aku jawab lg. So terus off....

So bila huby aku jumpe pen tu.. die campak je kat aku (ha ambik ko nak sangat). Tp aku x mare.. sbb aku paham die tu mmg macam tu.

So aku pergi kerje dgn keadaan yg tidak best. Aku ni senang mare.. dan senang sejuk. So aku pun hantar lah sms.. say sorry kt die...die balas 'ok'...itu je.

Moral of the story... jgn naik angin pada pagi hari.. buang angin tidak mengape. Tiada yg mare cume menyampah je.. hihihi.

Tammmat.

6 comments:

donut said...

hahah.. nh amik ko! nk sgt kn? simpan bwk p tido! huhuhu. Ish, jgn baby 2 ikut cm ibu ia, cpt nek angin&bnyak buang angin..

Bunga SiChantekJelita said...

tulah pasai.. tq for your comment.

Unknown said...

nak pulak tgh ngandung lagi lah cepat naik hanginnnnnnnnn.... sabor yer makcik bunga hihihihihihi...

Bunga SiChantekJelita said...

yellahh... makcik taaa....

Aida Nurni said...

eh, inilah yang digelar mood swing. hehe. ala, biasala. gaduh2 sayang. tak sangka la pulak abg hez garang. wakakaka...

Bunga SiChantekJelita said...

orang yg manis mcm abg hez ni..x semestinye x garang. (kalu pantang disentuh je lah).hukhukhuk