Monday 16 March 2009

Member lame...bersalin sudah.

Askum, Hari Sabtu lepas 13/3/2009. Member lame aku Salina Saibi, sudah selamat bersalinkan anak perempuannya di Hospital Ampang. Anaknye dinamakan Farah Shakira. Dgn berat 3.11kg (ingt2 lupala). Die ni pelakon tv dan filem. Sekarang ni cuti bersalin. Drama tv yang terkini adalah drama Gerak Khas. Die sekarang ni tengah jage badan... yelah waktu pregnant, die ni kuat makan..Badan pun naik banyak.

Anaknye comel. Aku suke melihat wajah bayi yang baru dilahirkan. nyelah wajah yang tidak ade dose lagi. Suci....muci...

Ade lagi sorang member lame aku namenye Afzan.. sekarang ni sedang mengandung 7 bulan. Lepas ni aku pulak yg akan bersalin dan diikuti pulak die. Aku dah scan.. bayi girl, Afzan lak... die ckp x nampak lagi.. tp perasaannye girl jugak. Boleh la wat group junior. Tarantula Junior.. hihihihi.

Dulu nama tarantula ni... name geng kiteorang dulu.. (konon-konon menyengat campur berbisa la.. hihihihi).. kalu fikir2 kan dulu... kelakarkan + poyo...semuanye ade.

Member aku..salina ni cakap jangan lupe menonton filem Bohsia yang akan ditayangkan di pawagam tidak lame lagi..(tiket beli sendiri)..member2 pn x dapat tiket free tau.

Ini diantara pic yang sempat anak aku tina... tangkapkan.

Ala Tomei..tomei Kira





Ini pic aku dgn salina dan Zurina





2 comments:

hedgebeewhy said...

Dulu Tarantula...sikalangggg Taradara...hehehehe

Bunga SiChantekJelita said...

blah la