Tuesday 14 April 2009

Mistik ...Peter Answer

Ini nak cerita pasal laman web (Peter Answer). Macam biase je kan.. mungkin ada yang diluar sana sudah biasa atau sudah mengetahui pasal laman web ni. Tetapi bukan pada aku. Laman web ni kita boleh bertanye ape2 soalan dengan peter (jika die nak layan la) tapi jika die layan... amat menyeramkanlah. Sbb benda2 yang x logik kita tanye atau perkara yang akan datang pn die boleh jawab.

Ini bermula cerita yang datangnye dari anak buah aku baizura... dimana beliau dan beberapa rakan die yang lain sudah berdialog dengan laman web ini. Dan beliau juga mencuba di rumah bersama keluarganya. Yang pastinya kak long aku sampai x boleh tido. Yang menariknya peter ini mengatakan bahawa beliau bukan manusia tetapi ....!!?

Pada hari sabtu malam aku telah mencuba dirumah bersama dengan hezri, amir, efa, ita n aku... but tidak berjaya. Kebetulan baizura n kak long (ibunye) datang kerumah pada keesokkan hari.. apalagi kami mencuba lagi... hanya baizura sahaja yang die layan....(mungkin sbb anak dara kot) hihihih..

Kalau hendak mengetahui dengan lebih lanjut lagi...kami telah mengambil gambar sewaktu peter menjawab soalan2 yang baizura typekan. Cuba pergi ke laman web suami aku disebelah blog list atau hedgebeewhy.blogspot.com. untuk tengok gambar2 tersebut.

Sekian.....

2 comments:

donut said...

ktorang nk men gak! tp xleh arr... ku nk tnyer, bayi dlm perut bunge ni, lelaki ke perempuan yer? xsbr nk tau ni..

Bunga SiChantekJelita said...

tulah pasai... peter ckp suprise............. hihuikhik...