Saturday 14 February 2009

Orang Baru Lg 2 bulan

Aku ni dijangka bersalin anak kedua awal bulan 5. (5.5.2009). Cantikkan tarikh tu.. same tarikh lahir makcik die (norita). Pagi tadi g checkup kat Hospital Pakar Annur, Bangi. Scan.. doc. sahkan kandungan aku baby girl. (girl lg). ok lah.. aku redha. Dah lame tunggu untuk 2nd baby ni.. anak aku yg pertame pn dah darjah 1, so jarak dlm 7 tahun.. lame tu. Lepas tu hubby aku mcm biaso bayo la bil tu.. tp membebel je keje die... sbb mahal.. hehehe.... kalu nak murah g klinik kerajaan jelah. (anyway aku pn wat gak check up kt klinik kerajaan incase la kalu.....????)... paham2 jelah.

8 comments:

hedgebeewhy said...

woiii...berdosa mengumpat husband! cepat mintak ampun!

Aida Nurni said...

aiseh... cik abg tuh beria2 duk depan laptop hari2 sbb taknak kne belanja kari kepala ikan.. tu la, sapa suh dia betting??? anyway welcome NURUL!!! Enjoy your days with the blog. It's your say. ppl are only to add or to share... heheheh. Eh, yg mana satu ek? mioww? Mioww mioww? COnfuse la...

Bunga SiChantekJelita said...

mmg.... bosan tgk cik abg tuh....asyik dpn compute je... ni x leh jadi.... nak kacau gak..... koi pn da x ingat mioww ke miowww...miowww. hhihihi

Unknown said...

bunge jahat....

Peri Ungu said...

Selamat datang ke arena blogsphere!! Ala..lambat sikit je, kalau tak dah leh join competition bengong yang di anjurkan oleh cik abang u...huhuhuhu

Bunga SiChantekJelita said...

the elf

tq.....mmg cik abg tu cr pasai..ni skrg dah kering cite cik. abg tuh... hihihihi....maap yep syg...

Unknown said...

saya lah cita makcik qistina yg sama tarikh lahir ngan adik qistina nnti, katanya......... apa2 pong jgn letak pic wa yg x cun aaarrrr...

Bunga SiChantekJelita said...

ieta,

hihihih....im sorry (amer raje lawak).. koi da taruk da.... nnti koi cr pic yg cun melecun yek..