Monday 16 February 2009

INDUKSI

Masih lg segar dlm ingatan di ketike ini...'Kursus Induksi'. Aku tlh pergi kursus induksi selama 11 hari pd bulan 12 hr tu ... dan meninggalkn yg tersayang dirumah...'tah ape la dieorg wat' ... Kursus tu diadakan di Glory Beach Resort, Port Dickson. Boleh tahan la apartment tu... aku sebilik dgn zah. Dduk kt sane mmg mmbosankn, yelah bukan pegi enjoy kene dgr penceramah berceramah (kalu yg best tu best la, kalu yg x best... apelagi.... wat taik mate la)... pastu tiada masa rehat yang cukup, kerana aktiviti yang padat. Aku hanye boleh excuse mase ade aktiviti riadah je. Yg plg best mestilah hari terakhir kursus.. ade majlis penutupan.. setiap kumpulan mesti memberikn satu persembahan yg menarik. Kami sekumpulan menari joget lame (lagu xpdc - ditepi pantai yg indahh.......)... aku jd cikgu linda jasmin la.... ajar menari... tp aku sendiri x menari mlm tu, sbb kandungan aku waktu tu baru je 5 bulan... so dieorg srh aku ddk diam2 .... hampeh. Aku ngan ros (pregnant mcm aku gak) dduk je kat atas motor lame (mmg saje park kn moto tu... sbb antik sesuai ngan lagu yg dibawe) sambil geleng2 kepala... konon2nye menari sambil duduk la (blh bayang x, mcm india geleng kpala la....)..... MMG best mlm tu... walaupun x menang.. tp itulah salah satu kenangan yg terindah buatku.

Ini lah beberape ahli dr kumpulan aku (Kump. Bersatu)
Aku duduk di tengah sedang menjadi ratu sand castle.
Aku dinamakan Puteri Gunung Berapi Kembang Meletup.



Kumpulan Aku menang tau.



Antara gambar-gambar menarik..











Dan banyak lagii....... ni je yg sempat aku paparkan.

8 comments:

Anonymous said...

Mane picture aku...... ni nak mare ni.

Peri Ungu said...

Puteri Gunung Berapi Kembang Meletup.--nama sangat hebat dan cool!

Bunga SiChantekJelita said...

the elf
bukan nama je hebat...org2nye pung hebat dan cooooollllll....hihihi

Bunga SiChantekJelita said...

anon
kasila id....baru aku boleh taruk pix ko...ntah ko ni dr mana tah.....hihihih jgn mare!!!!!

donut said...

bunge..pasni selit gambar ku g ek? hahaha..

Bunga SiChantekJelita said...

donut

ok... no problem!!!

eCaH puNyEr..!! said...

gmbo koi ne???ni nk majuk nie..huh!

Bunga SiChantekJelita said...

nape... ecah????