Wednesday 21 October 2009

TEAMBUILDING AT KEDAH

Da lame x update blog... windu rasenye...Baru-baru ni aku diarahkan pergi kursus pengukuhan pasukan di kedah. Sebanyak lebih 30 orang yang menyertainya. Kursus ini
di anjurkan oleh INTURA.

Macam-macam aktiviti yang ade..akhir sekali masuk gua itik / gua gendang. Dalam gua tu ada ular... tapi pihak bomba diamkan (yelah semestinya kami tak akan masuk dalam gua tersebut kalau tahu kan...). Dalam gua tu..sempit sgt...beberape kumpulan yang ada terpaksa merangkak dan ada juga yang berjalan itik... dan keadaan gua tersebut mmg gelap gelita... kami cuma berjalan berpandukan cahaya lilin... betul2 pegang erat beb... nasib baik depan dan belakang aku pompuan je... hehehe

lagi satu, yang musykil sgt sampai sekarang... asap yang ada di gua tersebut berbau colok... sehinggakan aku hembus nafas pun keluar asab... tapi bukan asab sejuk tp asab bau colok..itu yg musykil sehingga ke hari ini. Ada yang cakap jangan tegur atau bertanya.... MISTERII>>...ermm..

ok.. sekian..





No comments: