Tuesday 23 June 2009

AKU NAK JADI MAK ANDAM YE!!!

Bz betul aku akhir2 ni. Sebab pegi kelas andaman di KL. Aku memang minat sangat andaman dari dulu lagi.. tapi baru sekarang je aku dapat peluang belajar ni (sementara masih cuti ni).

Kelas aku pergi ni boleh belajar sampai pandai. Tapi yang wajib pergi hanya 4 hari sahaja. So kalu x pandai2 juga baru la pergi buat praktikal lagi. Tapi aku rase tak payah pegi lagi pun xpe... aku dah boleh buat da. Yang penting foundation n soket mate tu.

Kali 1 & 2 aku dapat model dari butik tu je (hari bekerje).

Kali 3 ... ecah la yang jadi model aku... sayang ecah. (hari sabtu)

Kali 4 ... zah dapat jugak jadi model aku.... member kesayanganku ni.. hihihihi.... (die terpaksa ambik el (jumaat)- itulah yang sayang).

So di bawah ni ade la picture yang aku ambik dari camera digital aku tu.. so picture tu x lah sehebat camera habi aku tu. (x leh nak adjust)...hihihihi

So sape2 nak cari makeup untuk dinner, bertunang n kahwin boleh lah contact aku ye.

ni muke model aku yang belum makeup dan selepas makeup.

Model dari butik







Ini model namenye ecah












Yang model ni lak namenye zah.. ikutkan waktu ni xde makeup hanye belajar buat rambut, sampin dn lain2. Die ni paksa suruh makeup sbb nak jumpe BF lepas tu. Aku just makeup sesimple sahaja...sbb kalu makeup betul2kan terkejut orang pulak.





5 comments:

Farrah Shafie said...

wah.... cantik ecah... suka suka aku tengok kome nie cantik cantik.... pas nie ko buat kelas solekan kat ofis.. ramai leh join.

donut said...

wah bunge, ko ckp nk amik ku jd model ko? hmm..model bju ngndung kn? hahhaha...

donut said...

pandai ko mekap bunge..tingkatkan usaha g yer? g cantik! hehehe..
ko ckp nk soh ku jd model ko gak! model bj ngandung koleksi ko kn? huhuhu...

Anonymous said...

nnt saye akn panggil awk jd mak andam saye...wawawawa

Bunga SiChantekJelita said...

honey
- betul kak.. tapi bayoooo la... ingat free. hihihihihi

donut
- ko kan kene jage abang... xnak la kacau huhuhuhu.. no problem .. model bj ngandung... ok la tu!!! bj boleh ambil koleksi aku.. hihihihi..

Anoni...
ok... ape2 contact la... wiwiwiwi