Thursday 21 May 2009

Aku budak baru belajar

Aku sekarang ni sedang belajar edit2 gambo.. asyik gambo standard je... nak gak yg lain macam skt. Yelah wanita yang berpantang macam aku ni.. bosan duduk rumah.. asyik tengok tv je... jemu gak.

Malas nak tanyer hezri... dgn ingat2 lupe.... edit la aku gambo yg telah terpilih dihati. (selalu tgk hezri edit gambo... so ingat la skt2). Konon nyer nak tunjuk pandai la... tp hasil nyer... ok boleh tahan (itu yg hezri cakap la).

Kat bawah ni aku lampirkan gambo2 yg aku edit skt.. nak komen2 la... tapi biarla komen yg membina...kalu x membina mahu je aku bakar kedai mamak..... hukhukhukhuk...










4 comments:

eCaH puNyEr..!! said...

truskan usaha anda..semoga maju jaya..hikhik...tp title 2 tkr skit ek..bkn "BDK" br blaja tp "MAK BDK"..kahkah..

serendipity said...

Hye untie. Mika x pandai komen gambar. Tapi Mummy dan Papa Mika ada hobi yg sama dgn auntie dan suami auntie. Mummy Mika byk blajar amik gambar Mika kat thephotomama.com. Kalo untie interested boleh join. By the way mummy mika wish kat untie tahniah di atas kelahiran Adana.!

kenangan terindah said...

Ok laaa tu...ada bakat jugak... Selamat Maju Jaya... (nanti aku boleh belajar ngan ko)

Bunga SiChantekJelita said...

ecah punyer
- tq atas komen steward ... nnt mak budak akan teruskan lg usaha ye.hahahahahah

mika
-nnti auntie cube blajo amik gambo kt thephotoama.com mcm mummy mika ye.. kirim salam kat mummy mika. bye mika yg comelll....

kenangan terindah
- boleh belajo ngan aku tp bayooo lah... ko ingat free.. (huhuhuhu)